HTML

mibajunklehet

Utolsó kommentek

Nyílt (válasz-válasz)levél a felügyelőknek

2012.02.23. 21:42 mibajunklehet

 

A korábban itt közzétett nyílt levelemet természetesen postán is elküldtem. Még egy hónap sem telt el, már meg is jött a válasz! (A teljes szöveg itt olvasható.) Ez is hasonlóképp vicces, mint maga a "helyszíni cselekmény".
Alább a válaszom, amit ezúttal is küldök kinyomtatva is.

Tisztelt Igazgató úr!

Levelem (önök beadványnak nevezték el) egyik kulcsmozzanata – ahogy válaszukban jó érzékkel önök is kiemelték – valóban az volt, hogy a szabálytalanságot elismertem. Egyúttal sérelmeztem a csekk elhelyezésének módját, ami lehetetlenné tette a befizetést. És kértem új csekket.

Beadványomhoz képeket is mellékeltem, és nem csak szórakoztatásként. Egyúttal kértem, hogy Önök is küldjék el a helyszínen készült fotókat. Nem küldték. Ami nem is lenne baj, de önök válaszukban éppen azok bizonyító erejére hivatkoznak, így viszont azért mégiscsak praktikus lenne, ha meg is mutatnák a képeket.

Mármost én továbbra is állítom, hogy ráfagyott a szélvédőre a csekk, mert nem becsúsztatás volt, hanem ablaktörlő lapáttal odafogatás, és ezt a maradványokat ábrázoló fényképpel bizonyítom is. Ezzel szemben önök állítják, hogy nem is érhetett a szélvédőhöz az irat, és erről fénykép is készült. De hiába kérem, nem mutatják meg. Miért? Véletlenül kitörlődött, mert beázott a gép?

Azt is írják, hogy:

Nem tudom, milyen időjárási körülmények indokolják önök szerint a védőtasakba helyezést, illetve mennyire vannak tekintettel a döntés meghozatalakor a pillanatnyi időjárási körülményeken kívül az évszak sajátosságaiból eredően valószínűsíthető fordulatokra, de azért gondolom, az önöket sem lepi meg, hogy ilyenek vannak. Mármint fordulatok. Télen igen gyakran szokott esni az égből valami izé, amit hol így hívunk, hol úgy, de többnyire nedves. Ha épp nem esik, attól még könnyen lehet, hogy fog. (Jut eszembe: köd. Az is nedves.) És ugyancsak télen jellemző, hogy hideg van. Ha aktuálisan nincs is olyan nagyon hideg, akkor is bármikor előfordulhat, hogy rövid időn belül mégis elég hideg lesz. Mondjuk fagyni fog. És bizony január 26-án, amikor megbüntettek, elég konkrétan tél volt.  (Nyáron amúgy úgyszintén szokott csapadék esni, ami ugyan rendszerint nem fagy meg, de lehet elég bőséges a papír eláztatásához, ősszel e mellé még a szél is fúj, tavasszal meg sok madár repked, akik leszarják ezt az egészet, szóval igazából minden évszakban várható, hogy a zacskó nélkül kihelyezett bünticsekknek valami baja lesz. Jobb az elővigyázatosság. Persze csak akkor, ha nem akarnak ilyen alakokkal levelezni, mint például én.)

Tovább is tájékoztatnak:

Tényleg nem értem, miért pazarolunk erre ennyi időt, papírt és bélyeget. Küldenek nekem egy levelet, melyben megkérdőjelezik az állításaimat, cáfoló bizonyítékokról beszélnek, de azokat nem mutatják meg, emellett közlik, hogy majd küldenek még egy levelet, melyben fel fognak engem szólítani. Egy bekezdésnyi, vastaggal szedett szöveggel kiemelve, hogy köteles vagyok határidőre befizetni a büntetést, különben feljelentenek.

Nincs szükség felszólításra. Azzal kezdtem, hogy küldjék el a csekket és befizetem. Határidőre, feltéve, hogy még annak lejárta előtt ideér. Mert elismerem, hogy hibáztam. Miért nem küldték el a csekket ebben a levélben, ha már válaszoltak? Na, mindegy is, csak tényleg lenne jobb dolgom is, mint a ráfagyásról elmélkedni, de ami fontosabb, szerintem önöknek is. Ez utóbbiak közül írtam is párat a legutóbb példaként, de azokra nem reagáltak.

Arra bezzeg igen, hogy milyen hangnemben írok levelet. Nos, szerintem ahhoz képest, ami a büntetés kihelyezésének stílusából következne, a hangvételem kifejezetten visszafogottnak nevezhető. Nem volt a szövegben egyetlen ravatal, gyógyszer, ápolás, sír, virág, költés, kaszás, bérnők, szülők és egyéb durvaság sem, ami ilyenkor szokásosan előfordul. Biztosan önök is hallottak már hasonlókat, vagy kaptak mondjuk ilyen közleménnyel befizetést. Én most elolvastam a levelemet újra, tényleg nem értem, mire gondolnak, amikor ezt írják:

Mutassanak rá legyenek kedvesek, mivel bántottam meg önöket.
(A levél internetes közlésénél a kommenteket nem én írtam.)

Végezetül a kérésükről. A leírtak szíves tudomásulvételével nem lesz gond, ahogyan a fizetési kötelezettség teljesítésével sem. Kérem a csekket és már megyek is a postára. Zacskóra küldjek valamennyit pluszban?

De komolyan, nem lett volna egyszerűbb (nem mellesleg elegánsabb) azt válaszolni az utolsó bekezdés helyett, hogy elfogyott a védőtasak, elnézést, de itt van, küldjük a csekket?

 

 

 

1 komment

Címkék: stílus autó parkolás határidő levél abszurd zacskó nyílt bírság közterület felügyelet

A bejegyzés trackback címe:

https://mibajunklehet.blog.hu/api/trackback/id/tr104188228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jó lujza 2012.04.11. 16:18:46

Megbántottad a hivatalt! :(
süti beállítások módosítása